Turėdami penkerių metų patirtį su plovimo įranga, mes galime drąsiai pasakyti, kad mes esame greičiausi, ir, svarbiausia, geriausi cisternų plovime Lietuvoje. Nepriklausomai nuo cheminių medžiagų su kuriomis dirbame, mes norime suteikti jums idealų darbą per trumpiausią įmanomą laiką. Viena iš mūsų sėkmės paslapčių - tai aštuonių purkštukų rotacinė galva plaunanti 360 laipsnių. Kiekvieno purkštuko srove yra 12 metrų - tai 4 kartus daugiau nei reikia, nes autocisternai atstumas nuo pildymo prie sienos paprastai ne daugiau kaip 3 metrai.
Dažnai klientai nori cisternos ne tik puikiai išvalytos, bet ir sausos. Ir šiuo atveju mes naudojame šiuolaikiškus metodus. Po plovimo, verdančio vandens arba po to, kai cisterna garuose plauname, mes nustatytome Išmetamųjų dujų oro pūstuvą. Ši priemonė leidžia traukti visą drėgną orą ne tik iš cisternų, bet taip pat iš drenažo vamzdžių. Šio džiovinimo metodo sąlyga yra tai, kad jis gali būti taikomas tik tol, kol karštos transportą sienos. Tikslas yra pasiekti šalto oro srautą ir lašų iš karšto metalo išgarinimą. Kitas šio metodo privalumas yra tas, kad vairuotojui nereikia laukti 30-40 minučių po plovimo, ar stovėti su atviru liuku iki kol cisternos sienos visiškai atvėst, neses mūsų džiovinimas vienu metu atvėsina metalą. Galų gale, mes visi žinome, kad, kai suspaustas oras atvėsta, o jei uždaroma cisterna iš karto po plovimo, ji sukuria vakumą kuris gali cisterną sugadinti.
Yra dvi pagrindinės priežastys, dėl kurių ne garinamos autocisternos. Tai gabenamų produktų arba suvirinimo kaita. Ir čia reikėtų pažymėti, kad kuro sunkvežimiai garinami kruopščiai sudėtingiau nei izoterminės cisternos. Tai labiau sudėtingesnės konstrukcijos priežastys. Taip pat autocisternos Bole turi sudėtingą drenažo sistemą, kuri verta garų grąžinimo sistemos, siurblių ir skaitiklių. Kai meistrai sumontuoją kuro sunkvežimių dėžes. Į visa tai mes, žinoma, atsižvelgiama ir į tai, kai garuose ir užtikriname puikius rezultatus. Išsaugoti kuro cisternas garuose bet kuriuo atveju neįmanoma. Galų gale, jis gali sukelti tragediją ir nutraukti kažkieno gyvenimą.
Iš esmės, plovimas garais yra reikalingas, jeigu yra tam tikra prekė, plaunant garais ji yra atspari kvapui,. Taip pat, yra efektyviau plauti garais už paprastą plovimą, pavyzdžiui, jei naudojamas etilo alkoholis arba sugeriančios medžiagos. Koks būtų poreikis turėti bet, mes galime leisti jums pasitikėti, kad bus susidorota be jokių problemų. Mūsų plovimo galia yra ta, kad tuo pačiu metu galima kruopščiai plauti šešiais žarnos garų slėgiais 1 kg / cm2. Per nustatymus galite nustatyti vandens garo temperatūra 110 laipsnių arba padaryti sausą naudojant - 190 laipsnių, vėlgi, priklausomai nuo reikmės.
Konteinerinių cisternų valymas yra gana sudėtingas uždavinys. Labiausiai naudojama aukšto slėgio plovimo galvutę. Tai leidžia išsaugoti karštą vandenį, bet tuo pačiu metu, efektyvus ilgis iš besisukančių galvutės Aukšto slėgio vandens srovės yra ne daugiau nei 2 metrai. Tai kaip turintys įrangą "Karcher". Iki JET pistoletas gana stiprus, ir pusantro metrų srovė virsta dulkių išsisklaidė, gerai tinka tik laistyti sodą. Mūsų darbinės galvos srovė yra 12 metrų, tai nėra pakankamai, kad bakas-konteineris, ir vagonai. Sukamoji galva yra mūsų pačių dizaino. Ji koreguojama ir tobulinima, mes dirbame daugiau nei trejus metus. Ir per tą laiką mums pavyko pareikšti idealias technologijas. Taigi, jūs negalite abejoti mūsų plovimo efektyvumu.
Efektyviam drenažo vamzdžių valymui, kanalizacijos vamzdžių, dėžučių ir kt mes naudojame skalbimo galvą "mole". jos principas yra paprastas. Tai aukšto slėgio plovykla apie 170 bar. Besisukantis vandens srauts, jis tuo pačiu metu traukia lanksčią žarną. Taigi įsiskverbia į visus išleidimo vožtuvų kampus. Šis metodas yra labai efektyvus, kai downspouts yra užsikimšę ar transportuojamas produktas, kurio liekanos užšaldo tik iš vamzdžių. Mūsų vadovas "mole" lengvai su tuo susidoroja.
Yra dvi pagrindinės priežastys, dėl kurių ne garinamos autocisternos. Tai gabenamų produktų arba suvirinimo kaita. Ir čia reikėtų pažymėti, kad kuro sunkvežimiai garinami kruopščiai sudėtingiau nei izoterminės cisternos. Tai labiau sudėtingesnės konstrukcijos priežastys. Taip pat autocisternos Bole turi sudėtingą drenažo sistemą, kuri verta garų grąžinimo sistemos, siurblių ir skaitiklių. Kai meistrai sumontuoją kuro sunkvežimių dėžes. Į visa tai mes, žinoma, atsižvelgiama ir į tai, kai garuose ir užtikriname puikius rezultatus. Išsaugoti kuro cisternas garuose bet kuriuo atveju neįmanoma. Galų gale, jis gali sukelti tragediją ir nutraukti kažkieno gyvenimą.